czwartek, 2 października 2014

Inspektor GADŻET: #2 Szczoteczka soniczna do zębów

Dziś zapraszam Was na drugi post z serii Inspektor GADŻET. Tak jak wspominałam w ostatnim wpisie tego typu, postaram się Wam przybliżyć gadżety nie tylko dotyczące urody, ale także zdrowia.
Całe życie używałam klasycznych szczoteczek do zębów, nigdy nie pokusiłam się o wersje elektryczne. O szczoteczkach sonicznych usłyszałam stosunkowo niedawno, a dokładniej kiedy pojawiły się w Biedronkach. Ładne, poręczne.. ale czy wynalazek za 10zł może działać jak dużo droższe egzemplarze? Nie sądzę.. Stwierdziłam, że nie warto w to inwestować, by się nie zrazić. 
Natomiast w moje ręce wpadła szczoteczka soniczna z prawdziwego zdarzenia- Violife SLIMSONIC. Ostatnio jest do niej dość głośno, ale wcale się nie dziwię. Jej cena wynosi 75,00pln w sklepie Ars Dental, do zestawu (oprócz szczoteczki) dołączona jest bateria, instrukcja, gwarancja i dodatkowa końcówka.
Szczoteczki soniczne Violife są dostępne w baaardzo wielu kolorach i wzorach, każdy znajdzie coś dla siebie! Nieważne, czy kobieta, czy nastolatka, czy mężczyzna.. Można dostać oczopląsu, jednak mnie najbardziej urzekła wersja z kolorową skórą węża. Musicie przyznać, że taka szczoteczka, to nie tylko szczoteczka, ale także pięknie wyglądający gadżet.
Produkt jest zamykany, więc końcówka się nie kurzy ani nie brudzi, za to wielki plus! Dużo podróżuję i taka opcja jest dla mnie wybawieniem. Jest to rzecz, którą wrzucam do torebki bez obaw, że się zepsuje/pobrudzi i w dodatku wygląda stylowo.
Po otwarciu naszym oczom ukazuje się końcówka z średnio miękkim, dwukolorowym włosiem. Końcówki można oczywiście dokupywać i wymieniać, w zestawie znajduje się łącznie dwie sztuki. Zdejmowanie jest dziecinnie proste, jednak nic nie dzieje się samoczynnie.
Poniżej znajduje się włącznik. Po naciśnięciu uruchamiamy lub wyłączamy drgania, tutaj również nie mam nic do zarzucenia.
Informacje z ulotek:
Zanim przejdę do swojej opinii, może jeszcze raz w skrócie napiszę, co to jest w ogóle szczoteczka soniczna? Do jej uruchomienia wystarczy nam jedna, cienka bateria. Jednak nie działa jak standardowe szczoteczki elektryczne- końcówka się nie rusza, za to emitowane są drgania, dokładnie 22 tysięcy na minutę. Robi wrażenie, prawda? Na początku było mi się ciężko przyzwyczaić, jako początkującej w tym temacie. W odczuciu są to wyczuwalne wibracje. Po kilku użyciach już mi nic nie przeszkadzało :). Chciałabym napisać o jeszcze jednej ważnej rzeczy, a mianowicie szczoteczką soniczną należy podczas mycia wykonywać ruchy wypychające, a nie okrężne (przejeżdżać po zębach, a nie szorować). Zresztą, jest to technika polecana przez większość stomatologów. Po użyciu zęby są dokładnie doczyszczone i w zasadzie wszystko jest identycznie jak w przypadku zwykłej szczoteczki, z wyjątkiem jednej rzeczy.. Mam bardzo słabe zarówno szkliwo, jak i dziąsła, te drugie podczas każdego mycia mi krwawiły. W moje życie wpisane są więc częste wizyty u dentysty. Szczoteczka soniczna myje zęby dokładnie, lecz jest na tyle łagodna, że problem krwawienia się zmniejszył. Nie występuje ono codziennie, a jeśli jest to na mniejszą skalę. Wielki plus na jej korzyść!
Na powyższym zdjęciu dobrze widać, jak poręczna jest taka szczoteczka. Można ją zabrać wszędzie- to idealny kompan zarówno do użytku domowego, jak i na wyjazdy. Oprócz stylowego wyglądu zapewnia dobre i łagodne oczyszczanie wszelkich zakamarków. To również dobra alternatywa dla osób ze słabymi zębami, tak jak ja.

34 komentarze:

  1. też chcę taką:P !

    _________________
    a u mnie?
    fashion na jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się wzór tej szczoteczki, ja mam swoją Oral-B i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja i jestem zadowolona, ale za ta cene mozna kupic cos lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm według mnie cena jest niska jak na szczoteczkę elektryczną:)

      Usuń
  4. Fajne opakowanie:) ja juz mam swoją elektryczna, ale taka była by fajna na wyjazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, ale za taką cenę nie skusiłabym się na nią , też mam problem z dziąsłami, pomogło mi przejście na szczoteczki extra soft ale nie takie drogeryjne tylko ze sklepu dentystycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na tym zbytnio, bo to moja pierwsza "inna" szczoteczka, ale tak jak wyżej napisałam- według mnie to tanio jak na szczoteczkę elektryczną:)

      Usuń
  6. Ciekawa ta szczoteczka, ja na ten moment operuję zwykłą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe urządzenie ja jednak bardzo się zżyłam z moją oral-B :) pozdrawiam cieplutko http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz czytam o sonicznej szczoteczce do zębów. ja mam elektryczną i jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. już samo opakowanie wygląda zacnie;D

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu się dowiedziałam czym jest szczoteczka soniczna, ładny model.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o takiej szczoteczce! Na pewno wygląda ciekawie i poręcznie, ale czy dobrze by się u mnie spisała? Może kiedyś się przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pora zostawić zwykłą szczoteczkę i kupić soniczną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ma opakowanie :) Ja akurat używam szczoteczki elektrycznej i nie zamierzam póki co tego zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno nieźle ułatwia szczotkowanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. sam wyglad jest genialny :D i mam na nia cohote ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda naprawdę ładnie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje szczoteczki soniczne zawsze bardzo szybko zmieniały się w zwykłe wraz z końcem baterii :), dlatego przestałam w nie inwestować

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką tylko wersję w całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam szczoteczkę soniczną i mam wrażenie, że jakoś dokładniej czyści zęby niż tradycyjna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie wygląda jak tusz do rzęs :) Nie miałam okazji jeszcze próbować takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, tylko te końcówki do szczoteczki - nie są wcale takie tanie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz więcej osób zaczyna korzystać z szczoteczek sonicznych, aczkolwiek jak wszystko mają swoje one wady i zalety, jak i swoich zwolenników oraz przeciwników. Tak naprawdę wszystko zależy od przyzwyczajenia oraz delikatności szkliwa. Tak czy siak, higiena jamy ustnej jest niesamowicie ważna w utrzymaniu zdrowych zębów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja naprawdę fajna. Ja już sobie nie wyobrażam korzystanie z manualnej szczoteczki. Sonic the best

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie prezentuje się to etui na szczoteczkę:)

    OdpowiedzUsuń