poniedziałek, 1 grudnia 2014

Makijaż dzienny: "lepsza wersja mnie"

Niedawno pokazywałam Wam jesienny makijaż wieczorowy przy użyciu palety do cieni Deni Carte (KLIK makijaż). Jestem nią na tyle zauroczona, że postanowiłam wykonać również coś delikatniejszego. 
Jest to coś typu "make up-no make up", choć nie do końca. To taka "lepsza wersja mnie"- wszystko idealnie zakryte, wykonane konturowanie, brwi i usta podkreślone. Oczy są bardzo delikatne i tak naprawdę niewiele się tu dzieje, trzeba się przypatrzeć z bliska. Dzięki temu makijaż prezentuje się bardzo naturalnie, idealnie na co dzień. 
Nie jest to nic specjalnego, chciałam Wam jedynie pokazać mój typowy makijaż dzienny w "wypasionej" wersji (nie zawsze chce mi się wykonywać wszystkie kroki). Świeżo, naturalnie, ale mimo wszystko o 100% lepiej niż bez makijażu (mam dużo do zakrycia) :). Przy okazji pokazuję, że paleta Deni Carte daje szerokie pole do popisu- możemy jej użyć zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. W dzisiejszej propozycji używałam małej ilości cieni i wszystkie dokładnie roztarłam.
Sleek paleta cieni Oh So Special / Deni Carte paleta cieni Inspired by Nature / Dr Irena Eris ProVoke kredka do brwi (blonde) / Eveline Art Scenic żel do brwi (brązowy) / Eveline SOS Lash Booster / Softer Lash Shocking Mascara / Essence kredka do oczu (biała) / Avon kredka do oczu (czarna) / Dr Irena Eris ProVoke baza pod cienie / Elite zalotka do rzęs
Dr Irena Eris ProVoke modelator twarzy / E-naturalne puder bambusowy / e.l.f. korektor pod oczy / Deni Carte Excellent Matt fluid / Deni Carte pomadka do ust z lusterkiem (nr 10)
A jak wygląda Wasz makijaż codzienny?

44 komentarze:

  1. Podobnie jak Ty - kiedy mam czas i ochotę realizuję każdy krok po kolei, ale - niestety lub stety - częściej lenistwo bierze górę, więc pewnie sama doskonale wiesz jak to wtedy wszystko wygląda... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki mas zpiekny sweterk świateczny ! :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki naturalny, a zarazem piękny! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek śliczny, jak i makijaż ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sweterek ma większe powodzenie niż ja haha :D

      Usuń
  5. Również na co dzień lubię taki makijaż "lepsza wersja mnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta cieni Deni Carte - świetna!
    A Twój makijaż subtelny i zarazem odważny (usta) - taki jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest jak dla mnie bardzo dobra :) Dzięki!

      Usuń
  7. śliczny makijaż, idealnie nadaje się na co dzień, cudny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym delikatnym makijażu wyglądasz bardzo młodziutko. To taki make up do szkoły,ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Na co dzień tyle mi wystarcza :)

      Usuń
  9. Subtelnie, naturalnie ... PIĘKNIE! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój makijaż :) Z Deni Carte miałam kilka produktów, ale żaden nie spełnił moich oczekiwań w pełni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja chyba dobrze trafiłam, bo z wszystkiego jestem zadowolona :)

      Usuń
  11. Aaależ piękny sweterek <3 I bardzo lubię takie naturalne makijaże, niby nic, a dużo zmienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Chciałabym wyglądać tak bez makijażu haha :D

      Usuń
  12. Uwielbiam takie makijaże! Są subtelne, kobiece i słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie idealny makijaż , plus wspinały kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny makijaż i.. sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatnie. W sumie przyzwyczajona jestem do Twoich mocniejszych makijaży i jakoś tak inaczej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko maluję się mocno, na co dzień wyglądam właśnie tak :)

      Usuń