niedziela, 24 sierpnia 2014

Starzeję się, czyli 2w1 aktywny korektor punktowy i maskujący fluid punktowy nie dla mnie..

Dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu, który mnie trochę dołuje. A dlaczego? Jest to 2w1 aktywny korektor punktowy o działaniu antybakteryjnym oraz maskujący fluid punktowy z Under Twenty, a ja.. od 24 czerwca bieżącego roku już nie zaliczam się do grona "under twenty"! :( 
Z drogeryjnych półek spogląda na nas kolorowy kartonik, z wieloma obietnicami producenta, w cenie ok. 20,00pln. Grafika jest typowa dla produktów Under20, kojarzy się (przynajmniej mi) z wczesno nastoletnim okresem. Nie jest specjalnie ładna, ale może po prostu się starzeję (przykre!)..
Sam produkt 2w1 wygląda tak jak poniżej. Dwie małe tubki połączone ze sobą, przez co opakowanie jest bardzo długie, a cieniutkie. 
Jeśli zastanawiacie się "jak to pracuje", nie ma nic prostszego- obydwie końcówki można łatwo odkręcić. Aktywny korektor punktowy o działaniu antybakteryjnym ma aplikator podobny do tego w niektórych błyszczykach. Natomiast maskujący fluid punktowy wydobywamy przez szpic zakończony maleńkim otworem. 
Korektor o działaniu antybakteryjnym ma jasnozieloną barwę, powinien oprócz swojego antybakteryjnego działania maskować zaczerwienienia. Punktowy fluid jest beżowy i niestety ciemny.. bardzo ciemny! Ale widać to poniżej.
Informacje od producenta:
A teraz bądźmy poważni, przejdźmy do działania! I tak naprawdę.. albo ja się rzeczywiście starzeję, albo to totalny bubel. Jestem świetnym osobnikiem do testowania tego typu produktów. Cera tłusta, trądzikowa, mnóstwo przebarwień.. Od tak reklamującego się produktu oczekiwałabym chociaż średniego krycia. Konsystencja obu korektorów jest przyjemna, ale dość lekka. Zielony właściwie nie robi nic. Nie neutralizuje zaczerwienień, nie zauważyłam też działania antybakteryjnego. Natomiast fluid punktowy, jeśli już jestem na tyle opalona by go użyć, również prawie nie robi różnicy. Mówimy tu o kryciu bardzo, bardzo lekkim, prawie niezauważalnym. To taki produkt widmo, nie robi szkody, ale również nie ma różnicy czy go używam czy nie. Dlatego też ciężko jest mi określić jego trwałość- po prostu go nie widzę. U mnie nie sprawdza się w ogóle. Być może będzie odpowiedni dla trzynastoletniej cery, która ma niewiele do zakrycia i chce tylko delikatnie poprawić swój wygląd, żeby w końcu "coś na twarzy było".. Nie wiem. Ja jestem na nie :).

46 komentarzy:

  1. Nie przepadam za under twenty ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja też nie zaliczam się już do tego przedziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że okazał się bublem... ja też po ukończeniu 20 lat odczułam lekką nostalgię ;) Ciekawe co będzie potem, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku lubiłam masełko od bielendy, ale latem zrobiła się z niego kompletna paćka. Zimą mu dam szanse! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malinowy bierz! serio! a jak bedzie promo to i karmel łap! :D

      Usuń
  5. Może dlatego wybrzydzasz jeśli chodzi o ten korektor/ fluid bo poznałaś moc krycia Maczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałaś mnie! :P Maczka kocham, co nie zmienia faktu, że ten korektor nie robi naprawdę nic :)

      Usuń
  6. Ja nigdy nie lubiłam tej serii. Strasznie mnie po tych kosmetykach wysypywało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie mają lepsze i gorsze kosmetyki :). Mam swoich ulubieńców, ale są też niewypały!

      Usuń
  7. moja skóra nigdy nie lubiła się z produktami under20 i jakoś nie dziwi mnie szczególnie to, że kosmetyk okazał się bublem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ich produkty, ale nie wszystkie są takie fajne:)

      Usuń
  8. Mam ich BB jestem zadowolona, korektora jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor punktowego fluidu to chyba jakiś żart. Od kiedy polki stały się śniade?!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam korektora bo nie widzę takiej potrzeby. na całą twarz używam kropli podkładu, ale gdybym używała korektor chciałabym aby miał mocne krycie, bo to przecież jego podstawowa rola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po 30-tce a też często przydał by się taki produkt , tak że trądzik nie wybiera sobie wieku, ale widzę że z tym korektorem nie wiele bym zdziałała .

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja nie przepadam za produktami tej linii

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielonego używam na pryszcze lub małe ranki po nich, sprawia, że szybciej bledną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, u mnie nie było żadnych efektów:)

      Usuń
  14. O matko! Ten maskujący fluid ma strasznie ciemny kolor :O

    I szkoda, że oba produkty nie spisały się u Ciebie. Jak byłam młodsza to również używałam kosmetyki z tej serii - głównie toniki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żele i toniki, czasem lubię do nich wrócić :D

      Usuń
  15. Moja siostra ma 24 lata a uywa Under20, także spokooojnie :) chociaż nie widzę zachwytów. Fluid właśnie- okropnie ciemny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zamierzam przestać od czasu do czasu :D

      Usuń
  16. Fluid widzę jest bardzo ciemny , nie mogłabym go używać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, zapraszam do mnie mojechwilee.blogspot.com . Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojnie - nie starzejesz się - ja jeszcze należę do grona "under 20" i do mnie jakoś też nie przemówił ten kosmetyk - leży nieużywany w szafce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do takich wymysłów kosmetycznych jakoś nie mam przekonania... Szkoda mi, że musiałaś wydać na to coś pieniądze wiem, jak sama się czuję, gdy coś okaże się niewypałem :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten maskujący fluid faktycznie jest bardzo ciemny i do tego jeszcze słabo kryje :/ Zdecydowanie będę go unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lacze sie w bolu, za niecaly rok tez juz sie nie bede zaliczac do tego elitarnego grona :( co do korektora, to jestem na nie: za ciemny, no i moja cera potrzebuje o wiele lepszego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze widzieć, że to bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam go bo się zaciekawiłam a u mnie tez nie zdał egzaminu. Totalny niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś nie przepadam za tą firmą, kiedyś mnie rozczarowała bodajże fluidem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czemu nie lubię tej serii, w sumie nie należę do przedziału under 20 :D ale mimo wszystko jak byłam w tym przedziale, wszystko z tych kosmetyków się nie sprawdzało :(

    OdpowiedzUsuń