niedziela, 26 października 2014

Lambre pomadka do ust Exclusive Colour

Każdy kto mnie zna wie doskonale, że jestem zdeklarowaną szminkomaniaczką i nawet się tego nie wypieram :). Co prawda staram opanowywać swoją obsesję, jednak mimo wszystko często sięgam po coś nowego. Dziś na tapetę bierzemy pomadkę do ust Exclusive Colour z Lambre.
Bardzo podoba mi się opakowanie, w całym moim zbiorze zdecydowanie wyróżnia się eleganckim wyglądem, choć wykonane jest z plastiku. Nie ma problemów z otwieraniem, ale zamknięcie jest szczelne. sklepie internetowym cena wynosi 19,90pln, do wyboru mamy 18 odcieni o różnych wykończeniach.
Odcień №3- KWIAT PIWONII (półmatowa)- polecany szatynkom, szczególnie o jasnoniebieskich, szarych i zielonych oczach, o średnim nasyceniu blond i kobietom o ciemnych włosach z popielatym odcieniem. Pasuje również do brunetek o jasnych oczach.
Nowa pomadka do ust EXCLUSIVE COLOUR jest opracowana z wykorzystaniem najnowszych w tej dziedzinie technik i zapewnia nie tylko efektowny, modny makijaż, ale i dodatkową pielęgnację – nieustającą opiekę skóry ust.
Paleta kolorów EXCLUSIVE COLOUR składa się z 18 modnych odcieni, w jej skład wchodzą pomadki o różnej teksturze: matowej, perłowej i ze świecącymi drobinkami perłowymi.
Jak widzicie, zdecydowałam się na odcień 03 o wykończeniu półmatowym. Sugerowałam się oczywiście zdjęciami na stronie producenta i oczekiwałam tego:
A dostałam to..:
Duża różnica, prawda? Myślałam, że to będzie zgaszony fiolet, okazał się on jednak dość jasnym różem. Kolor jest ładny, ale nie tego oczekiwałam, podobnych róży mam mnóstwo.. wielka szkoda.
Nie wiem też, czy jest to wykończenie półmatowe, pomadka zawiera mnóstwo rozświetlających drobinek. Ładnie nabłyszcza usta, nie wysusza ich i rozprowadza się bez problemu. Jest półtransparentna, nadaje delikatny kolor i nie widać przez to ewentualnych niedociągnięć przy malowaniu, co może być dla niektórych plusem. Ogólnie sprawuje się dobrze, nie podkreśla suchych skórek, ładnie wygląda na ustach. Dość szybko się "zjada", po 2 godzinach już jej nie widać. Nie mam na co narzekać, ale pozostaje lekkie niezadowolenie, bo po zdjęciach i opisie oczekiwałam czegoś innego :).
Pomadkę mogliście zobaczyć w tym makijażu.

41 komentarzy:

  1. Też jestem szminkoholiczką! :) Kolor bardzo mój, gdyby trwałość nie była tak rozczarowująca, to pewnie kupiłabym ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek wygląda bardzo ciekawie :) A opakowanie ma urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, szkoda tylko, że oczekiwałaś czegoś innego. Kupując przez internet, często można się nadziać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta firma ma bardzo ładne opakowania do swoich produktów które często niestety nie spełniają do końca swojego zadania. Niemniej jednak fajny kolorek.
    Lakiery też:))

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę szkoda że się szybko zjada, ale kolor jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor niestety nie moj No i te drobinki : c

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie duża różnica ze zdjęciem producenta a Twoim ! Producenta kolor o wiele ładniejszy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam szminkę w podobnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz slysze o takiej firmie i kolor nie moj :( Szkoda, ze na zdjeciu producenta wyglada inaczej niz na zywo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna :D ma ciekawy kolor i wykończenie.... mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor!

    _____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój, szkoda, ze szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się - opakowanie jest bardzo eleganckie! Ja obecnie dopiero co się przekonuję do nakładania czegokolwiek na swoje usta :) Mam takie dwa pytanka do Ciebie i zależy mi żebyś odpisała na moim blogu, gdyż nie mam jak spamiętać Twojego adresu blogu, przepraszam i z góry dziękuję.
    1. Orientujesz się może jaka to może być szminka/pomadka? Zdjęcie - https://pbs.twimg.com/media/Bt6cv-DIgAASijl.jpg
    2. Jakim aparatem robiłaś te zdjęcia? Są naprawdę wyśmienitej jakości!

    Przepraszam z góry za kłopot i zapraszam do siebie -
    http://envdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jaka to dokładnie pomadka na ustach Kylie, zapewne jakaś niedostępna u nas marka. Ale możesz poszukać podobnego odcienia wśród pomadek matowych wielu firm, m.in. Golden Rose ma w swojej ofercie świetne i tanie matowe pomadki :). Lub konturówkę w podobnym odcieniu i wypełnić nią całe usta.
      A zdjęcia robię Nikonem L820, bardzo dziękuję :)

      Usuń
  14. Rozumiem, że nie tego oczekiwałaś od tej pomadki ale no kurcze bardzo pasuje Ci ten kolor. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie kolor się trochę różni od tego zdjęcia ze strony producenta, no ale tak to już jest, że wiele rzeczy na zdjęciu wygląda inaczej a w rzeczywistości inaczej :) Ale kolor i opakowanie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja pewnie byłabym z niej zadowolona, bo kolor raczej w moim stylu, co do ''zjadania'' to chyba mam tak z każdą moją pomadką, więc jestem przyzwyczajona :D ale faktycznie, kolor się różni od tego na stronie producenta, więc na Twoim miejscu też bym się czuła nieco rozczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że kolor nie spełnił twoich oczekiwań.. rzeczywiście na zdjęciu producenta wygląda całkiem inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor - super, że dodatkowo pielęgnuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ! To mój kolorek, uwielbiam takie odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy kolorek, zastanawiam się jakby wyglądał na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, podoba mi się kolorówka lambre,

    OdpowiedzUsuń
  22. mimo to ładny odcień, i jak patrzę na zdjęcia z makijżem to bardzo delikatnie wypadała.

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze jest różnica pomiędzy zdjęciem a rzeczą w realu, ciesz się, że nie dostałaś jakieś śliwki:P

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor ma śliczny, kosmetyki lambre od dłuższego czasu mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest przecudny. Szkoda, że tak szybko sie zjada...

    OdpowiedzUsuń
  26. ja dopiero zaczynam eksperymentować ze szminkami, z tym, jakie kolory mi pasują, ale tego jakoś nie widzę u siebie, chociaż kolor ładny!

    remont już skończony? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że nie pokazałaś jak kolor wygląda na ustach bo jakoś nie mogę sobie go wyobrazić na nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, pokazałam- w recenzji jest link do makijażu, wystarczy przeczytać :)

      Usuń
  28. taka delikatna, nie rażąca, opakowanie ładne, szkoda że z trwałością gorzej ale można to wybaczyć;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor :) Na ustach prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń