piątek, 10 października 2014

Bio tonik do twarzy Mythos

Do niedawna greckie kosmetyki Mythos były dla mnie zagadką. Do tej pory nie znam ich wszystkich, ale o niektórych wyrobiłam sobie zdanie i myślę, że są fajną alternatywą dla drogeryjnych kosmetyków. Dziś kilka słów o bio toniku do twarzy.
Opakowanie jest wykonane z mocnego plastiku, przeżyło z powodzeniem kilka podróży. Mieści 200ml produktu i ma szatę graficzną typową dla marki.
Po naciśnięciu górnej części naszym oczom ukazuje się niewielki otwór- to właśnie przez niego wydobywamy zawartość. Na początku miałam pewne obawy, na szczęście okazało się to wygodną metodą, nic nie cieknie po bokach.
Informacje od producenta:
Jak widać po etykietach, producent nie pisze o kosmetyku zbyt wiele, ale cieszy mnie to, że nie obiecuje cudów. Sam tonik jest bezbarwny jak woda, a delikatnego zapachu prawie nie czuć. Zadowala mnie jego wydajność (ok. 2 miesiące przy użytku dwa razy dziennie). Jak sprawdza się na mojej tłustej skórze? Myślę, że nie ma co się wiele rozwodzić nad tonikiem, ponieważ pełni on funkcję tonizującą i przygotowującą na nałożenie produktów z substancjami aktywnymi. W tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Dodatkowo odświeża, doczyszcza i bardzo delikatnie nawilża. Na pewno nie ma właściwości wysuszających, więc posiadaczki cer suchych nie powinny się obawiać. Jest łagodny, w żaden sposób mnie nie podrażnił. Nie pozostawia po sobie żadnej powłoki, wchłania się dość szybko. Z czystym sumieniem mogę go polecić, ale.. No właśnie- to tylko tonik, który działa u mnie tak samo dobrze jak niektóre trzy razy tańsze tego typu produkty. Wiem jednak, że jest to BIO tonik i za coś lepszego płaci się więcej. Jeśli jesteście zainteresowani to możecie go dostać w cenie ok. 34,00pln m.in. tutaj.

24 komentarze:

  1. Dla mnie nadal produkty z tej firmy są zagadką, ale przybliżyłaś mi chociaż jeden z nich. Tonik wydaje się ciekawy, ale fakt cena nie należy do najtańszych. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio mam toniko manię i jeśli będzie mi po drodze to będzie mój! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam toniki, które nawilżają, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście cena nie najniższa jak na tonik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie nim, bo ostatnio bardzo lubię szałwię!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam toników, ale lubię produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie charakteryzuje się niczym szczególnym. Chociaż z drugiej strony trochę niefajnie, że te kosmetyki nie są dostępne normalnie w drogeriach, jak np. w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wydajny!
    To w sumie wychodzi po 17 zł na miesiąc - nie jest źle. =)
    Tylko jeszcze mleczko i duet idealny - wiem
    nie wszyscy je lubią ale przekonałam się do jednego
    kiedyś. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. do toników wróciłam po kilku latach, ale z tym jeszcze nie miałam do czynienia. i raczej nie zdecyduje się na jego zakup, bo mimo Twojej pozytywnej recenzji, nie jestem przekonana do produktów (kremów, toników, maseczek, itp.) do wszystkich rodzajów cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest to bez znaczenia.. Każdy tonik ma za zadanie tonizowanie, wyrównanie pH skóry, a dodatki typu lekkie nawilżenie, czy zmatowienie traktuję z przymrużeniem oka ;)

      Usuń
  10. ta marka bardzo mnie ciekawi, na razie miałam od nich jedną miniaturkę odżywki i teraz mam ochotę na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy za taką cenę się skuszę. Ostatnio napaliłam się na nowości Ziaji w tym właśnie na tonik.

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę o powrocie do toników, kilka lat używam same hydrolaty. lubię markę mythos

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam żel pod prysznic i byłam zadowolona, ale jeszcze troszkę poczekam zanim wypróbuje inne produkty z tej formy ze względu na zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aktualnie używam Tonik z Tołpy i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kuszą mnie kosmetyki mythos... jednak ostatnio kupiłam wodę różaną bo strasznie byłam ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ja jeszcze nic nie mialam od nich :<

    OdpowiedzUsuń
  17. szałwia zdecydowania sprawdza się w kosmetykach dla cery tłustej ;)

    co tam w ogóle słychać u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam wiele dobrego o tych kosmetykach. Ja jeszcze nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo wysuszoną cerę i poszukuje takich łagodnych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tą firmę a w szczególności ich masła i z miłą chęcią przetestowałabym i ten tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam tych kosmetyków - tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń