czwartek, 7 sierpnia 2014

Naturalnie na paznokciach- Softer French Manicure

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami.. No dobra, po prostu jeszcze dwa miesiące temu miałam długie, zdrowe paznokcie. Później musiałam je skrócić na zero- siła wyższa. Od tamtej pory wciąż mi się łamią i rozdwajają, jestem już bezradna.. Ale zamierzam podjąć walkę. Wracając do tematu, za czasów "tamtych" paznokci moim zdecydowanym ulubieńcem na co dzień był lakier z serii French Manicure firmy Softer, o którym właśnie dziś parę słów!
Zacznę od buteleczki, która wykonana jest z grubego szkła i ma bardzo ciekawy kształt. Na pewno wyróżnia się wśród innych lakierów (jej tył jest jakby w kształcie litery "S"). Mieści 9ml i kosztuje ok. 8,00pln (nie mogę nigdzie znaleźć, a w sklepie Trendy byłam już dość dawno temu).
Butelka jest szczelnie zakręcana. Sam pędzelek jest cieniutki, ale w miarę łatwo aplikuje się nim lakier. Konsystencja produktu jest rzadka, przez co może trochę rozlewać się po skórkach.
Lakiery z tej serii dostępne są w kilku odcieniach. Ja posiadam nr 4, czyli jaśniutki, mleczny róż. Podczas wizyty w Trendy Shopie totalnie mnie oczarował, bo właśnie tego szukałam- lakieru na co dzień, który będzie wyglądał naturalnie, a przy tym widocznie "upiększał" paznokcie. Moje wymagania zostały spełnione. Nie stosuję produktu typowo do french'a (a do tego został stworzony), używam go solo i efekt niezmiernie mi się podoba. 
Jeszcze co do kwestii technicznych- lakier dość szybko wysycha, z top coat'em wytrzymuje u mnie zazwyczaj 4 dni, co uważam za niezły wynik. 
A teraz najważniejsze, czyli prezentacja na paznokciach. Jak widać lakier jest półtransparentny, ale właśnie o taki efekt mi chodziło. Aby wyglądał jak na poniższych zdjęciach, nakładam 2 warstwy.
Dla zainteresowanych- lakiery Softer możecie dorwać w Trendy Shop'ach oraz Drogeriach Stars.

39 komentarzy:

  1. ładny delikatny kolor;)

    ps. a u mnie? FRYZUROWE TRENDY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć :) Będzie idealny na oficjalne okazje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam czegoś jeszcze bardziej kryjącego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się - świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma łamliwe paznokcie więc może wypróbuję :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygląda - dużo daje paznokciom
    szybkiego zapuszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak fajnie i naturalnie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobny efekt daje odżywka Eveline albo Bioaktywne Szkło z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przeciwieństwie do Eveline ten lakier jest lekko różowy :)

      Usuń
  9. świetnie wygląda na paznokciach :) życzę Twoim paznokciom szybkiego powrotu do 'zdrowia' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny! Właśnie maluję podobnym z Miss Sporty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolory bo pasują do wszystkiego i długo wyglądają ładnie:(

    OdpowiedzUsuń
  12. i tak masz ładne paznokcie, ja ostatnio mam jedną wielką masakrę z moimi i dlatego nie dodaje postów lakierowych :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny efekt, idealny do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejciu mimo tego, że musiałaś skrócić paznokcie, to nie wiesz ile bym dała, żeby mieć takie piękne jak ty.
    A efekt bardzo ładny, delikatny. Podoba mi się:)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh zdjęcia są stare, obecnie moje paznokcie wołają o pomstę do nieba ;D

      Usuń
  15. Uwielbiam takie delikatesy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach:) Tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie taki efekt to tylko do francuskiego ;pp nie lubię jak mi końcówki prześwitują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mi akurat właśnie zależało na takim efekcie! :)

      Usuń
  18. jakie śliczne migdałki! cudowny kształt paznokcie! ładnie, naturalnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 dni to całkiem dlugo :) masz ciekawy ksztalt paznokci. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie przepadam za efektem widocznej końcówki w pomalowanych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, mnie to zachwyca, bo za frenchem nie przepadam :D

      Usuń
  21. Bardzo ładny efekt na paznokciach. Wyglądają naturalnie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda, jeszcze przydałby się jakiś biały i byłby frencz. Swoją drogą dawno nie robiłam frenczu na paznokciach i trochę zatęskniłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za frenchem nie przepadam właśnie, choć to lakier do tego przeznaczony:)

      Usuń
  23. mi też się łamią jakoś paznokcie i wkurza mnie to, bo nie wiem już co mam zrobić. szukam czegoś co pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aktualnie zapuszczam paznokcie, kiedyś moje paznokcie były słabe ale dzięki odżywce za 6 zł z dyskontu teraz już są w dobrym stanie. :) Co do lakieru ładny kolor - idealny dla mnie - lubię jasne lakiery, bezbarwne i tu wyjątek - czarne. :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń