niedziela, 23 listopada 2014

Jesienny makijaż wieczorowy

Przeglądając archiwum wpisów stwierdziłam, że dawno nie było żadnego makijażu! Dziś miałam luźny dzień i postanowiłam coś zmalować, dlatego zapraszam na post z cyklu "więcej zdjęć niż tekstu". Zainspirowały mnie do tego również nowości z firmy Deni Carte, które mam przyjemność testować. Zakochałam się w palecie cieni, rzęsach i podkładzie, a pomadkę musiałam trochę "podrasować". Moim celem był jesienny makijaż wieczorowy i.. sami oceńcie, czy Wam się podoba :).
Użyte produkty:
Dr Irena Eris ProVoke modelator twarzy / E-naturalne puder bambusowy / e.l.f. korektor pod oczy / Deni Carte Excellent Matt fluid / Deni Carte pomadka do ust z lusterkiem (nr 10) / Golden Rose 2000 pomadka do ust (nr 119)
Hean Stay On baza pod cienie / Deni Carte sztuczne rzęsy Glamour HT-84 / Deni Carte paleta cieni Inspired by Nature / Dr Irena Eris ProVoke kredka do brwi (blonde) / Eveline Art Scenic żel do brwi (brązowy) / Eveline SOS Lash Booster / Eveline Magnetic Look tusz do rzęs / Essence kredka do oczu (biała) / Avon kredka do oczu (czarna) / Wibo eyeliner (czarny)

58 komentarzy:

  1. podoba mi się ! :)

    _________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paletka cieni sezonu!
    + makijaż
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) i prześliczna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, najbardziej podoba mi się pomadka:):) Ale paznokcie też masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie w tym make up :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie, masz talent w łapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę piękne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mogę się napatrzeć na Twoje kreski. Są idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o Tej firmie :D Makijaż idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba :) Śliczne oczy, kreska mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie genialny :) Bardzo lubię takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy wyglądają cudownie i jaka piękna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  12. nice make up and nail polish

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna kreska i kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pomadka jest najcudowniejsza !!

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaz swietnie podkresla oczy! i kolor szminki jest... the best!
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szminka wygląda obłędnie. Cały makijaż bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie idealny makijaż :) Uwielbiam brązy no i pomadka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny makijaż i ta cudowna pomadka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż, rzęsy baaardzo długaśne, chciałabym umieć rysować kreski .

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż oka rewelacyjny! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż i piękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń