czwartek, 25 września 2014

Kuracja Bodetko Lash- start!

Pogoda za oknem jest okropna- zimno, wietrznie i deszczowo.. Niestety nie sprzyja zdjęciom w plenerze, więc nie mogę zrealizować moich pomysłów :(. Przed wyjazdem pewnie już nie zdążę, więc będę musiała wymyślić zdjęcia w innej scenerii.
Tymczasem przychodzę do Was z postem-zapowiedzią. Na rynku dostępnych jest mnóstwo odżywek do rzęs, a odkąd odkryłam ich świetne działanie, ciągle korci mnie by próbować nowości. Byłam bardzo zadowolona po kuracji Revitalash (KLIK recenzja), już trochę minęło od jej zakończenia, a moje rzęsy są w nienajgorszym stanie. Jednak jak to zwykle bywa- chcę więcej!
O odżywce Bodetko Lash czytałam już kilka recenzji i byłam w pozytywnym szoku, jak duże efekty można uzyskać. Mam już małe doświadczenie, dlatego jestem ciekawa jak spisze się ten produkt. Ma pojemność 3ml, wygląda bardzo elegancko- podoba mi się opakowanie. Kuracja potrwa kilka miesięcy i po tym czasie przyjdę do Was z efektami i podsumowaniem. Cena przemawia również na korzyść- nie jest niska, ale nie tak zaporowa jak w przypadku Revitalash.. (ok. 170,00pln, często również w promocji).

Dla zainteresowanych skład:
Poniżej wstawiam zdjęcia moich rzęs na dzień dzisiejszy. Czekam na polepszenie ich stanu, trzymajcie kciuki!
A Wy macie doświadczenie z odżywką Bodetko Lash?

41 komentarzy:

  1. Odżywki Bodetko Lash nie znam aktualnie stosuje Revitalash - też czekam na efekty - może to naiwne no ale myślę, że coś w końcu pomoże - na razie efektów nie widzę. =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich odżywkach trzeba być cierpliwym, efekty na pewno przyjdą! :)

      Usuń
  2. i tak masz ładne rzęsy, jestem ciekawa jak się sprawdzi kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są jakieś super, ale nie mogę na nie narzekać- takie mi zostały już dłuższy czas po odstawieniu Revitalash:)

      Usuń
  3. No to trzymamy kciuki za efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej odżywki nie znam, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno będą swietne efekty ;) jakbym miala kase to juz dawno kupilabym tą odzywke ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na ceny innych odżywek, to ta nie jest AŻ TAK droga.. Choć wiadomo, że to i tak dużo pieniędzy :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja się chyba od nich trochę uzależniłam :P

      Usuń
  7. Ciekawa jestem jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze doświadczeń z tą odzywką ale wygląda na to ze będę mieć xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby sie udala:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i będę czekać na efekty kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej odżywki. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :) Ja używam serum do rzęs z FM i jestem zadowolona, bo jest nie za droga, a rzęsy wyglądają całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma FM jest mi bardzo dobrze znana, ale serum nie miałam! Zaciekawiłaś mnie :)

      Usuń
  12. Słyszałam o tej odżywce w wielu filmach maxineczki i jak robiła filmik o brwiach to szczerze one grały drugorzędną rolę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxineczka jej używała? Idę poszukać :D :D

      Usuń
  13. Odżywka Revitalash mnie zachwyciła. Ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie Bodetko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revitalash też dała u mnie super efekty, które się utrzymują, choć już nie tak spektakularne:) Też jestem ciekawa!

      Usuń
  14. Moje rzęsy są straszne... Więc czekam na recenzję i może ja też spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam za 3-4 miesiące, wtedy będą efekty końcowe:D

      Usuń
  15. Trzymam kciuki by sprawdziła się rewelacyjnie! Ja stosuję od jakiegoś tygodnia 4 long lashes i też nie mogę doczekać się efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i oby tak było! A ja trzymam kciuki za Twoją kurację :* Coś czuję, że 4 long lashes będzie u mnie następne w kolejce:)

      Usuń
  16. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie wygląda. Ja rozpoczęłam kurację biovaxem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę nie stosować tych wszystkich odżywek...

    OdpowiedzUsuń