niedziela, 27 października 2013

Dr Irena Eris NORMAMAT krem nawilżający sebo-normalizujący na noc- pierwsze wrażenia

Cześć!
Nie wiem czy wiecie, ale biorę udział w konkursie dla blogerek organizowanym przez Dr Irena Eris z okazji wprowadzenia nowej serii NORMAMAT. Więc dziś będzie troszkę inaczej i mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo ja się ubawiłam przy wymyślaniu! ;D

***

Dajcie hałas, dajcie krzyki,
Są tu kosmetyczne freak'i?
Dziś z kosmosu mamy gościa,
Co opowie o nowościach.
Teraz już nie przedłużajmy,
Ale jemu głos oddajmy!
 "Witam Państwa, witam miło,
Powiem co mi się przyśniło.
Dr Irena Eris firma znana
Chce powalić na kolana
I wprowadza serię nową,
Można by rzec- luksusową.
Co za seria? Każdy wie,
Że NORMAMAT zowie się.
 Podrzuciły ufoludki
Kremik na noc okrąglutki.
Piękny wygląd, pięknie leży,
Co mu jeszcze się należy?
Pompka mu się nie zacina
(w to ktoś wątpił? co za kpina!)
 Produkt biały, lekki bardzo,
Nim kobitki nie pogardzą.
Zapach świeży i kwiatowy,
Prawie mi zabrakło mowy..
Zauważmy- pół pompeczki
Na całą powierzchnię buzieczki.
Łatwe jest rozprowadzanie,
Zasługuje na uznanie.
Moja kosmetyczna mania
Nie minie czasu wchłaniania,
Który bardzo krótki jest-
- to od firmy miły gest!
 To nie wszystko oczywiście,
Pozostałość streszczę w liście.
Wyślę go niespodziewanie,
Gdy zakończę testowanie.
Jestem pewna, bez przymusu,
NORMAMAT- powiew luksusu.
Pewnie w szok wpadną drogerie,
Wyprzedając całą serię!"

61 komentarzy:

  1. Hahahahah ooo muszę przyznać, ze znakomicie Ci to wyszło! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Ci bardzo, miało być na wesoło :D

      Usuń
  2. Ja bym nie dała rady takiego poematu wymyślić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, zwyczajna rymowanka, ja nie mam z takimi rzeczami problemu :D. Choć muszę przyznać, że momentami miałam problem ze znalezieniem rymu ;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na to nie liczę, bo jest mnóstwo lepszych wpisów z genialnymi zdjęciami, ale ubawiłam się przy wymyślaniu ;D

      Usuń
  4. wow, świetny wierszyk! gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe śmieszny miałaś pomysł z tą rymowanką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna forma recenzji - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To póki co pierwsze wrażenia, pełną recenzję gość z kosmosu wyśle do mnie listem, wtedy opublikuję :P

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł z rymowanką :P a kremiku jestem ciekawa i tej nowej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że póki co jestem zadowolona, ale na pełną recenzję jeszcze przyjdzie czas :). A z całej serii najbardziej ciekawi mnie chyba peeling.

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków z tej firmy ale słyszałam, że są dość dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny rym! A krem kusi.

    PS. odpisałam Ci pod postem u mnie. A ponadto wysłałam do Ciebie maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że Eris wyjdzie z serią dla skór problematycznych. Lubię ich markę i filozofię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj musiałaś się napracować nad tym wierszem.. ale wyszło bardzo fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę dłużej niż nad zwykłym tekstem, ale ogólnie mi dość łatwo takie rzeczy przychodzą :P

      Usuń
  12. Świetny wierszyk!!

    U nas dziś również o kremie z tejże gamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tekst! Ja kompletnie nie umiem rymować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale żeś to świetnie zrymowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam recenzję tego kremu przed chwilą na innym blogu:) bardzo kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha rewelacja! mogłabym na co dzień czytać takie rymowane recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. aż miło się czytało :) i kolory na zdjęciach mi się podobają :) a kosmetyk chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że notka w formie wierszyka bardzo mi się spodobała :D

    A krem z chęcią bym wypróbowała, skoro dobrze nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chce wiecej rymowanych recencji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no zobaczymy, może od czaaaaasu do czasu :D

      Usuń
  20. cóż za wiersze tu się tworzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale tworczy wierszyk :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz wenę! Brawo! Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wierszyk i rewelacyjna recenzja! Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj trzeba przyznać że wykazałaś się ty wierszykiem, strasznie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Tylko do jutra, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hahaha! Ej, naprawdę Cię podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń