czwartek, 26 marca 2015

Under20 Anti Acne Intense- Multi Cleanser

Według powszechnej opinii, "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". Jednak czasami (szczególnie w podróży) produkty wielofunkcyjne mogą być wybawieniem. Dziś chciałabym Wam przedstawić kosmetyk tego typu- oto Multi Cleanser z Under Twenty Anti Acne Intense.
Plastikowa tubka ma szatę graficzną typową dla marki. Jest elastyczna i wygodna w użyciu. Jeszcze nigdy nie zdarzył mi się przypadkowy "wyciek" produktu, więc z pewnością opakowanie można zabrać w podróż. Kosmetyk znajdziemy w większości drogerii w cenie ok. 20,00pln/150ml.
Informacje od producenta:
Zamknięcie jest szczelne, a tubkę można otworzyć nawet mokrymi palcami dzięki specjalnemu wgłębieniu. Sam produkt ma konsystencję żelu z małymi drobinkami. Zapach jest bardzo przyjemny- świeży, cytrusowy, śmiało można się nim pobudzić rano :).
Przejdźmy do działania- czy produkt 5w1 mnie zaskoczył? Szczerze mówiąc, używałam go tylko do jednego celu- jako żel do demakijażu. W tej roli całkiem nieźle sobie radzi! Jest w stanie zmyć cały makijaż twarzy oraz mój makijaż dzienny oczu- kredka, beżowe cienie, tusz do rzęs. Byłam zaskoczona tym, że działa łagodnie i nie podrażnia moich wrażliwych oczu- nie czuję pieczenia, szczypania. Drobinki przyjemnie masują skórę, chociaż ledwo czuć ich obecność. Po użyciu twarz jest oczyszczona, miękka i gładka. Nie występuje uczucie ściągnięcia, wysuszenia ani podrażnienia. W przypadku mocniejszego makijażu oka, żel okazuje się za słaby (jedynie rozmazuje), ale na co dzień sprawdza się dobrze. Nie zauważyłam szczególnego działania przy innym zastosowaniu (np. żel do masażu, maseczka), moja skóra zawsze reaguje tak samo, czyli zostaje oczyszczona. Wydajność jest zadowalająca- ok. 1,5 miesiąca codziennego użytku.

20 komentarzy:

  1. Używam go do mycia pleców gdy mam wysyp : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, do oczyszczania twarzy całkiem ok, ale nic więcej, tylko myje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) Ja do tej pory z under 20 miałam tylko krem BB. :) Muszę zwrócić na ten kosmetyk uwagę przy kolejnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sięgam po tą firmę, ale jak radzi sobie z demakijażem bo też tylko do tego używam żeli to może kiedyś wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta seria nigdy nie sprawdzała się na mojej cerze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szczegółowa recenzja, fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji go używać :) fajnie, że nie szczypie w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nigdy produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że znalazłaś żel do mycia twarzy, który Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O a ja mam próbeczkę jakiegoś żelu do mycia twarzy z Under 20 i pozytywnie mnie zaskoczył :) Myślę nad kupnem pełnowymiarowego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. antacne mi niepotrzebny ale podoba mi sie ta formuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! ja produktu nie miałam firma mnie uczula za młodu:D

    OdpowiedzUsuń
  14. O - aż pięć działań - mowia, ze jak cos jest do wszystkiego to i do niczego - jednak widze, ze u Ciebie calkiem fajnie sie sprawdzil :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie miałam, ale produkty Under 20 już nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowe. Ja Erisu już dawno nie używałam. Ale widzę że nie wiele sie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kilka produktów tej marki i nawet chyba miałam próbkę tego kosmetyku, o którym piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ło matko, rzeczywiście miks niesłychany :D

    OdpowiedzUsuń